Fashion TV events Vienna...

Postat vineri, iunie 27, 2008

-Nu de mult am discutat cum ar fi sa iesim din studio si sa exersam la aer liber alaturi de un model dragut utilizand lumina existenta, si in acelasi timp sa ne inprietenim mai bine cu setariile manuale al aparatului nostru.In sfarsit am reusit si eu sa ma detasez de studio si tot ce inseamna "lumina artificiala"...

Astazi va fi a saptelea zi decand am insotit echipa Fashion TV aici in Viena, respectiv Bratislava.Trebuie sa recunosc ca e o experienta exagerat de interesanta.Si acum nu vorbesc despre modele frumoase, ci mai mult despre partea technica.In prima zi am fost pierdut, cu totul ca la aer liber m-am descurcat pana acum, dar la cluburi e cu totul diferit.Din secunda in secunda sa compensezi impotriva luminilor care sunt de mai multe nuante si intensitate, atat nu am mai transpirat in nici intr-o vara. Modelele sunt foarte rapizi, in timp ce fetele defileaza ai doar secunde sa iti ajustezi aparatul.Si cum am inceput, da e cu totul altfel decat in studio, e greu la inceput dar cu atat mai interesant.Cu totul ca la inceput m-am cam pierdut, zi ce trece realizez ca asta e ceea ce am cautat: dinamica, libertate, culori.




In studio nu e mare lucru sa capturezi imagini bune, ai o gramada de posibilitati, lumini, si mai ales timp!!Multi vor sa aiba studio, si lumini de sute de watti (intradevar e necesar daca te axezi pe partea comerciala), dar daca preferi libeartatea nu ezita, ia-ti aparatul si intra cu ea intr-un club intunecat urca-ti ISO-ul la cea mai mare valoare (eu am urcatpana la 3800), si lasa ca miracolul sa se intampla!


-Gasiti un scrurt filmulet aici, segvente despre sedinta foto-video din Casionul de la hotelul carton din Bratislava (eu sunt fotograful cu bluza cu lini orizontale, la inceput si la scari)

Trebuie sa mentionez ca de datat aceasta nu am mdoficat nimic pe fotografii, doar dimensiunea lor si ca nu vreau inapoi in studio.Ma fascineaza culorile vii de la locatii de genul acesta, ceea ce priveste setarile, erau foarte simple cheia succesului e o valoare ISO foarte inalta.


-Mai multe poze:

http://flickr.com/photos/vedtam/


-Filmulet despre sedinta din Bratislava:

webnoviny.com

2 Response to "Fashion TV events Vienna..."

.
gravatar
Lilo Says....

Cred că este un mare privilegiu să poţi participa la un asemenea eveniment. Eu una nu cred că aş fi ştiut unde să îmi îndrept mai întâi "privirea".

.
gravatar
Edy Says....

ce sa zic.. nu chiar oricine poate scoate poze frumoase in studio. calitative poate, daca are echipament de mii de euro, dar nu neaparat frumoase. In ceea ce priveste aventura cu aparatul prin cluburi, etc.. daca te plateste cineva este ok iar despre ISO cat mai ridicat, oricum ai face la post-procesare poti reduce noise dar detaliile nu le poti pune inapoi. Imi aduc aminte de niste poze facute de mine la nunta unei prietene, cu iso 1600 in biserica.. totul era granulat.