Apropo de tutoriale

Postat vineri, iulie 11, 2008

Ultima data am vorbit despre sistemul optic de declansare oferit de aparatele nikon.
Intre timp am mai gasit o fotografie care a fost realizata cu aceeasi modalitate, singura diferenta fiind umbrela de difuzie pe blitz-ul din stanga subiectului si lumina soarelui care a servit ca lumina de separare respectiv pentru par.Cu totul ca in majoritatea cartilor de fotografiat figureaza ca orele de varf, adica 12-14 nu sunt potrivite pentru activitati fotografice, prin incalcarea acestor reguli am reusit sa scot cateva poze interesante.
-De data aceasta nu o sa postez diagrama setup-lui deoarece astept de la un coleg cameraman materialul video care contine atat aceasta sedinta cat si restul desfasurarii altor sedinte ce au avut loc in curtrea hotelului.

2 Response to "Apropo de tutoriale"

.
gravatar
Dan Says....

Într-adevăr, intervalul acela orar este killer, dar şi eu am reuşit câteva fotografii interesante (fără alte surse adiacente de lumină), folosindu-mă de lumina de la orele amiezii. Totul e să se potrivească şi să îţi servească scopului propus.
Spor în continuare!

.
gravatar
vedtam Says....

Ma gandesc, poate ar fi ajuns o singura blenda reflectoare (silver), doar ca atunci trebuia sa cobor si viteza altfel nu s-ar fi vazut efectul acesteia.Iar daca cobor atunci ard detaliile...hmmm...ms pentru vizita!