Blogul meu si functia lui...

Postat vineri, februarie 01, 2008


Va avea functia de a revela secretele si tehnicile mele utiliztate dupa fiecare sedinta, fie ca e vorba despre partea fotografica, fie ca e vorba de prelucrarea fotografiilor.Acest blog este destinat atat persoanelor care sunt pasionate de fotografie cat si celor carora le place doar vizualizarea imaginilor.

Blogul va fi actualizat zilnic sau la doua zile, in functie de timpul meu liber, sper cat mai des.O sa vorbim despre evenimente fotografice din Romania cat si din strainatate, ale bine cunoscutilor fotografi Chase Jarvis, David Tejada, despre David Hobby autorul renumitului blog Strobist, dar si despre "PhotoShop Guys" Scott Kelby, expert in utilizarea acestei interfete.

Sper sa va fie de folos sugestiile mele, ma bazez pe opiniile voastre.

No Response to "Blogul meu si functia lui..."